close

 

家鄉  

Give Me Back My Hometown翻譯bySCO,為某些原因故不逐字翻,有錯請指教呦~

 

外瑞客查曲 ←鄉村歌手 Eric Church

 

MV

 

純音樂

Give Me Back My Hometown

Eric Church

Damn, I used to love this view
Sit here and drink a few天殺的,我以前是多麼愛這裡的美景,坐在此地,小酌幾口

 


Main street and the high school lit up on Friday night星期五的夜晚,大街和高中亮了起來


Down there it's another touchdown又一次精彩達陣得分


Man, this year's team is stout兄弟,這年的團隊是這麼強壯勇猛

I can hear them goin' crazyAnd up here so am I我可以聽見他們的瘋狂,感染了我


Thinkin' about you sittin' there sayin' I hate this, I hate it想著你坐在那,口中喃喃自語的怨嘆這世界


If you couldn't stand livin' here why'd you take it, take it如果無法撐住,活下去,為何把它、把它….


Give me back my hometown讓我,回去,我的老家


'Cause this is my hometown因為這是我的,家鄉


All the colors of my youth
The red, the green, the hope, the truth我濱紛的青春,紅的,綠的,小小的希望,真相

 

Are beatin' me black and blue cause you're in every scene把我打的,黑一塊紫一塊那每一場景


My friends try to cheer me up get together at the Pizza Hut我的好有跟我在Pizza Hut瞎混,叫我打起精神來


I didn't have the heart to tell them that was our place我沒告訴別人那是我的的秘密基地


These sleepy streetlights on every sidewalk side street大街小巷中另人愛睏的街燈


Shed a light on everything that used to be每個曾經,照出的光茫


Give me back my hometown讓我,回去,我的老家


'Cause this is my hometown因為這是我的,家鄉


Yeah, yeah, ooohh, yeah, yeah

You can have my grandma's locket耶,你可以擁有我奶奶的那小寶盒

The knife out of my grandpa's pocket我爺爺口袋中的那小刀

Yeah my state champion jacket還有我的冠軍腰帶

 

I don't care you can have it我不在乎你擁有它的與否


Every made memory
Every picture, every broken dream每斷回憶、每張泛黃的相片、美顆破碎的夢


Yeah everything, everything, everything沒錯,每件事情,任何東西,所有的一切


Give me back my hometown讓我,回去,我的老家


'Cause this is my hometown因為這是我的,家鄉


Yeah, yeah, ooohh, yeah, yeah


arrow
arrow

    scotaylor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()