iz

How long ....will I love you? 

 

同學推薦的曲子,

歌詞簡單卻有著一股幸福的感覺...

聽著聽著,不難了解愛的感覺

 

How long will I love you?

我會愛你多久?
As long as stars are above you,

只要星星還留在那夜空
And longer if I can
可以的話,我想更久


How long will I need you?

我會需要你多久?
As long as the seasons need to

隨著季節需要的持續
Follow their plan
一切仍然如它們的去


How long will I be with you?

我會與你長長久久嗎?
As long as the sea is bound to

只要海一直存在
Wash upon the sand
繼續拍打著海沙


How long will I want you?

我會渴望你多久?
As long as you want me to,

只要你同樣想我
And longer by far

我會愛你比你更久的

How long will I hold you?

我還會在你懷中多久?
As long as your father told you,

只要你爸爸告訴你
As long as you can

只要你願意

How long will I give to you?

我會為你付出多久?
As long as I live through you,

只要你和我在一起
However long you say
無論你說要多久


How long will I love you?

我會愛你多久?
As long as stars are above you,

只要星星還留在那夜空
And longer if I may
可以的話,我希望更久


We're all traveling through time together

我們攜手在這條旅途
Every day of our lives

在我們生活的每一天
All we can do is do our best

我們能做的,就是盡其所能
To relish this remarkable ride

好好享受這非凡的路程

 

翻譯bySCO

arrow
arrow
    全站熱搜

    scotaylor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()